آرنیکا

بدون عنوان

1393/1/18 21:09
نویسنده : مامان آرنیکا
217 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکا جون مامانی توامروزهفت ماه وبیست وشش روزته،گل ناز مامان بنا به دلایلی من نتونستم وبلاگتو زودراه بندازم ولی حالا که جوجوی مامانی وب داره قول میدم زودزود بیام وخاطراتتوبنویسم البته اگه خانووم خانوما اجازه بدن چون عشقم خیلی مامانی هستی نمیذاری تکون بخورمماچ

 

 

توباکدام الفبا آغاز شدی پاره تنم،به نگاه معصومت قسم چشمانت را بوسه باران میکنم،نگاه کن دست کوچکت در دستان ماست زیبای کوچک مانترس از هیچ چیز نترس قلب ما وذره ذره وجودمان ازان آرامش توست ببین من میم هستم وآن سرو بلند ب وتوآهنگی هستی که نت نواختن ماییقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله محدثه
29 فروردین 93 1:15
لبخند ارامت باچه اعجازی اتش تند بغض هایم را ارام میکند......بخند بخاطر من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرنیکا می باشد